Επεξήγηση χρησιμοποιούμενων γραμμάτων και όρων:

  • R: δεξί μέλος
  • L: αριστερό μέλος
  • Τ: συνολικό μέτρημα επαναλήψεων – μετράω κάθε φορά που κινείται είτε το δεξί είτε το αριστερό μέλος
  • e: μέτρημα επαναλήψεων ανά μέλος – μετράω τις αναγραφόμενες επαναλήψεις πρώτα για το ένα μέλος και μετά άλλες τόσες για το άλλο
  • ΤΑΒΑΤΑ: Πρωτόκολλο υψηλής έντασης διαλειμματικής προπόνησης, σύμφωνα με το οποίο εκτελούμε μια άσκηση στο 100% των δυνατοτήτων μας για 20”, ξεκουραζόμαστε παθητικά ή ενεργητικά για 10”, εκτελούμε μια δεύτερη άσκηση στο 100% των δυνατοτήτων μας για 20” και ξεκουραζόμαστε ξανά παθητικά ή ενεργητικά για άλλα 10”. Όλο αυτό το επαναλαμβάνουμε 4 φορές (σύνολο 4’).
  • Α.M.R.A.P.: As Many Rounds As Possible=Όσο πιο πολλοί γύροι είναι εφικτό. Πρωτόκολλο σύμφωνα με το οποίο εκτελούμε τις αναγραφόμενες ασκήσεις με τις αντίστοιχες επαναλήψεις τους για όσο περισσότερους γύρους/sets είναι εφικτό μέσα στον δοσμένο χρόνο.
  • E.M.O.M.: Every Minute On the Minute=Ολόκληρο το λεπτό-κάθε λεπτό. Πρωτόκολλο με διττή σημασία: 1) Εκτελούμε κάθε αναγραφόμενη άσκηση για ένα ολόκληρο λεπτό και αλλάζουμε άσκηση όταν αλλάζει το λεπτό (πιο συνήθης σημασία), 2) Προσπαθούμεν α να εκτελέσουμε τις αναγραφόμενες ασκήσεις με τις αντίστοιχες επαναλήψεις εντός 1 λεπτού. Αν τα καταφέρουμε, ξεκουραζόμαστε μέχρι τη λήξη του τρέχοντος λεπτού. Αν δεν τα καταφέρουμε, σταματάμε όπου προλάβαμε και μεταβαίνουμε στο επόμενο λεπτό, ξεκινώντας πάλι από την αρχή τις ασκήσεις μας.
  • DROP SET: Πρωτόκολλο σύμφωνα με το οποίο ξεκινάμε τις ασκήσεις μας από το δοσμένο αριθμό επαναλήψεων/δευτερολέπτων και σε κάθε επόμενη εκτέλεση μειώνουμε κατά τόσες/τόσα επαναλήψεις/δευτερόλεπτα, όσες/όσα αναγράφονται.
  • LADDER DRILLS: Πρωτόκολλο σύμφωνα με το οποίο έχουμε έναν συνδυασμό 2 ασκήσεων, τις οποίες τις εκτελούμε και τις «χτίζουμε» παράλληλα, αυξάνοντας κάθε φορά τις επαναλήψεις μας ανά άσκηση κατά 1. Στόχος μας να φτάσουμε τις επαναλήψεις ανά άσκηση, όσο πιο ψηλά μπορούμε.
  • FOR TIME: Πρωτόκολλο σύμφωνα με το οποίο προσπαθούμε να εκτελέσουμε τις δοσμένες ασκήσεις και αντίστοιχες επαναλήψεις τους, όσο πιο γρήγορα μπορούμε, έχοντας τη δυνατότητα να ξεκουραζόμαστε, όποτε εμείς κρίνουμε ότι το έχουμε ανάγκη. Στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τις ασκήσεις μας στο μικρότερο δυνατό χρόνο.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

REFUND POLICY

PRIVACY POLICY

© COPYRIGHTS 2021 FITPROJECT. ALL RIGHTS RESERVED

Developed and Designed by OSMIUM WEB SOLUTIONS

Log in with your credentials

Forgot your details?